Thursday, February 26, 2009

海边看飞机




This video is funny and touching at the same time.

But make sure you know hakka wor :D

Hakka nyin, ka yiu ! Proud of it !!

我真是中意你,

可不可以不要去英国

我真是中意你,

怕你睡觉冷到没盖被

我还是中意你,

英国吃不到亚庇生肉面

我真是中意你,

最好还是不要离开亚庇

因为没你在身边我会死

Sing it in Hakka :D

No comments:

fredada :)

Related Posts with Thumbnails