Wednesday, August 20, 2008

Tag from Valerie's blog. All will be in Malay ..



7 fakta tentang saya:

1. Saya suka nyanyi dan tidur!
2. Saya suka ketawa!
3. Saya seorang yang suka belajar last minute!
4. Saya seorang perempuan.
5. Saya suka tengok lelaki handsome * yalah, aku tau aku nie gatal .. haha (: *
6. Saya suka SMS.
7. Saya suka shopping!


7 perkara yang menakutkan saya:

1. Kena barred dari C.A.T.. Jadi aku kena belajar lepas buat TAG ini..
2. Tiada duit.. $
3. Tiada kawan.
4. Sakit gigi.
5. Penyakit malas aku ini..
6. Kehilangan benda yang amat bernilai dalam hidup aku.
7. Ujian dan Peperiksaan..


7 lagu buat masa sekarang:

1. 眼泪笑了 - 劉力揚
2. 冲动 - 萧亚轩
3. Stay With Me - 蔡旻佑
4. 不藥而癒 - 郭静
5. 拍写 -劉力揚
6. Only Love - TradeMark
7. Leavin' - Jesse McCartney


7 perkara yang saya selalu sebut:

1. Damn !
2. Oh My Goodness ..
3. Cheh ?
4. Oiii!
5. Perasan!
6. Arghhh!!!
7. Abodhen?


7 perkara yang amat bernilai:

1. Aku sendiri
2. Keluarga saya
3. Kawan saya
4. Aku punya masa depan.
5. Duit.
6. Laptop aku. Tanpa nya, aku n'dak boleh tengok TVB series.
7. Rumah saya dan bilik saya..


7 kali pertama dalam hidup saya:

1. Hidup sendiri tanpa ibubapa ):
2. Belajar tanpa guru tuisyen.
3. Buat begitu banyak a/c .
4. Pergi mana-mana sahaja tanpa beritahu ibubapa.
5. Belajar begitu banyak teori di CAT
6. Sama bilik dengan orang yang tidak aku kenal.
7. Gunting rambut panjang aku. susah hati..


7 orang yang bertuah yang akan buat tag ini:

1. Siapa saja yang berminat.
2.-
3. -
4. -
5. -
6. -
7. -

No comments:

fredada :)

Related Posts with Thumbnails